Toimitusehdot & Tietosuoja

Yleistä

Aroma Bliss Boutiquen verkkokaupan tuotteita myy EventMotion Oy / Aroma Bliss Boutique, y-tunnus 2601949-8. Kaikki verkkokaupan tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja postikulujen muutoksiin.

Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan  Aroma Bliss Boutiquen verkkokaupasta osoitteesta www.aromabliss.fi lisäämällä haluttu tuote ostoskoriin ja maksamalla ne kassalla.

Tuotteet esitellään Aroma Bliss Boutiquen verkkokaupassa kuvan ja tekstimuotoisen tuotekuvauksen kanssa avulla. Tuotteisiin on lisätty lista tuotteiden sisältämistä ainesosista.

Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta, toimituskulut sekä tilatut tuotteet. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä.

Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Tuotteiden vastaanottaminen ja tarkistaminen

Tarkista, että olet vastaanottanut tilausvahvistuksen mukaiset tuotteet ennen kuin avaat tai kokeilet tuotteita. Ilmoita viimeistään 14 päivän kuluessa tilauksen saapumisesta mahdollisista virheistä.

Emme vaihda tai hyvitä avattuja, kokeiltuja tai käytettyjä kosmetiikkatuotteita.

Maksutavat

Tuotteet ja niiden postikulut maksetaan tilauksen yhteydessä. Verkkokaupassa voidaan maksaa yleisimmillä pankki- ja luottokorteilla. Maksut välittää Paytrail.

Toimitusaika

Lähetämme tuotteet 1 – 4 arkipäivän kuluessa tilauksen saapumisesta. Ilmoitamme mahdollisista viivästyksistä erikseen sähköpostilla.

Poikkeavista toimitusajoista tiedotetaan www.aromabliss.fi -sivustolla.

Toimitustapa ja toimituskulut

Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Näet toimituskulut valittuasi ostoskorin maksu- ja toimitustavan. Yli 50€ arvoiset tilaukset toimitetaan ilman toimituskuluja.

Toimitamme tilaukset Postin lähetyksillä. Posti säilyttää paketteja 7 vuorokautta kaikissa noutopisteissään. Mikäli pakettia ei ole tänä aikana noudettu, palautetaan se lähettäjälle. Noutamaton lähetys ei ole kuluttajansuojalain mukainen palautus. Vähennämme noutamattoman lähetyksen palautumisesta aiheutuvina kuluina tilauksen toimituskuluja vastaavan summan ennen maksun palautusta.

Toimitamme tilauksia toistaiseksi vain Suomeen.

Vaihto- ja palautusehdot

Tuotteilla on kuluttajasuojalain mukainen 14 päivän palautusoikeus. Palautuksesta on ilmoitettava 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta.

Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä, myyntikelpoisia tuotteita.

Ilmoita palautuksesta sähköpostilla osoitteeseen info@aromabliss.fi. Kerro yhteystietosi, tilausnumerosi ja pankkiyhteytesi sekä palautuksen syy. Liitä mukaan kopio Aroma Bliss Boutiquen tilausvahvistuksesta.

Palautusosoite: EventMotion Oy / Aroma Bliss Boutique, Tammijoentie 2, 03300 Otalampi

Emme vastaanota palautuksia yli 14 vrk kuluttua toimituksesta. Kun palautus on hyväksytty, rahat palautetaan suoraan tilillesi palautuksen vastaanoton ja käsittelyn jälkeen.

Ongelmatilanteet kuljetuksessa ja viallisten tuotteiden osalta

Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai sinulle on toimitettu väärä tuote, ilmoita virheestä välittömästi osoitteeseen info@aromabliss.fi

Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 7 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta.

Jos paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio postiin. Ota kuljetuspakkauksesta kuva, jossa vaurio näkyy hyvin, kuvaa myös rikkoontunut tuote ja lähetä meille osoitteeseen: info@aromabliss.fi

Rekisteriseloste

Rekisterinpitäjä

EventMotion Oy / Aroma Bliss boutique,

Tammijoentie 2, 03300 Otalampi

Y-tunnus: 2601949-8

info@aromabliss.fi

Yhteyshenkilö rekisteriin liittyvissä asioissa

Heidi Sinisalo / info@aromabliss.fi

Rekisterin nimi

Aroma Bliss Boutique -verkkokaupan asiakasrekisteri

Henkilötietojen käsittelyn tarkoitus

Henkilötietoja käsitellään verkkokaupan asiakkaidemme asiakassuhteiden ylläpitämiseen ja hoitoon, kuten asiakassuhteen edellyttämiin yhteydenottoihin ja suoramarkkinointiin sekä paremman asiakaspalvelun tarjoamiseen. Asiakkaalla on oikeus kieltää itseään koskevien tietojen käyttäminen suoramarkkinointiin.

Rekisterin tietosisältö

Asiakasrekisteriin voidaan kerätä seuraavia henkilötietoja:

  • Etu- ja sukunimi
  • Osoite
  • Puhelinnumero ja sähköpostiosoite
  • Asiakasnumero
  • Sukupuoli
  • www-osoite
  • Kieli

Lisäksi rekisteriin kerätään tiedot markkinoinnin luvista ja kielloista sekä tietoja asiakkaan ostotapahtumista, toimituksista ja alennuksista sekä mahdolliset käyttäjätunnukset ja salasanat.

Säännönmukaiset tietolähteet

Saamme ensisijaisesti henkilötietoja asiakkaalta itseltään verkkokaupan tilausten ja tilausten palautusten yhteydessä. Lisäksi saamme asiakkaan tietoja erilaisten lomakkeiden, kilpailujen ja arvontojen kautta tai muulla vastaavalla tavalla.

Tietojen säännönmukaiset luovutukset

Asiakkaan henkilötietoja käytetään ainoastaan asiakassuhteiden hoitamiseen, eikä niitä luovuteta edelleen ulkopuoliselle taholle. Tietoja voidaan kuitenkin luovuttaa verkkokaupan tekniseen hallinnointiin liittyvien toimien, kuten verkkokauppa-alustan hallinnoinnin, yhteydessä, tilausten toimittamiseksi, maksamattomien laskujen perimiseksi sekä viranomaistoimien niin edellyttäessä. Informoimme asiakkaitamme tietopyynnöistä, jos se on lain puitteissa sallittua.

Tietojen siirto EU:n tai Euroopan talousalueen ulkopuolelle

Tietoja ei siirretä EU:n tai Euroopan talousalueen ulkopuolelle.

Rekisterin suojauksen periaatteet

Asiakasrekisteriä käsitellään luottamuksellisesti. Rekisteri on asianmukaisesti suojattu ulkopuolisilta palomuureilla ja muilla teknisillä suojakeinoilla. Rekisteriä säilytetään vain sähköisessä muodossa ja satunnaiset paperitulosteet tuhotaan välittömästi ja asianmukaisesti.

Rekisteriä käyttävät ainoastaan henkilöt, joiden toimenkuvaan sen käyttö kuuluu ja joita sitoo vaitiolovelvollisuus. Jokaisella rekisterin käyttäjällä on henkilökohtainen käyttäjätunnus ja salasana.

Henkilötietojen säilytys ja poistaminen

Asiakasrekisterin tietoja säilytetään vain asiakassuhteen säilymisen ajan. Tilaus-, laskutus- ja maksutietoja säilytetään kuitenkin muun kirjanpitoaineiston tapaan. Tarpeettomiksi käyneet tiedot hävitetään.

Henkilötietojen käsittelyyn liittyvät oikeudet

Jokaisella rekisteriin rekisteröidyllä henkilöllä on oikeus tarkastaa rekisteriin tallennetut henkilötietonsa. Rekisteröidyllä on myös oikeus vaatia virheellisen tiedon korjaamista ja poistamista. Rekisteröidyllä on oikeus peruuttaa suostumuksensa omien henkilötietojen käsittelemiseen tai vaatia käsittelyn rajoittamista. Rekisteröidyllä on oikeus saada pyynnöstä omat rekisteriin tallennetut henkilötietonsa sellaisessa muodossa, että ne ovat siirrettävissä toiseen tietojärjestelmään. Rekisteröidyllä on myös oikeus kieltää omien henkilötietojensa käyttö markkinointitarkoitukseen. Rekisteröidyllä on oikeus valittaa EventMotion Oy:stä tietosuojavaltuutetulle.

Huomaathan kuitenkin, että joissain tapauksissa kaikkea tietoa ei voida poistaa ja lainsäädäntö voi vaatia säilyttämään osan asiakkaaseen liittyvästä tiedosta.

Pyynnöt ja muutokset omiin henkilötietoihin liittyen voi esittää sähköpostitse rekisterinpitäjän yhteyshenkilölle.

Evästeet

Aroma Bliss Boutique:n verkkokaupassa käytetään evästeitä (cookies) turvallisen ja tehokkaan vierailun takaamiseksi sekä käyttäjäkokemuksen parantamiseksi.

Eväste on tekstitiedosto, joka verkkosivulla käydessä tallentuu käyttäjän tietokoneelle. Se sisältää tietoja, joita käytetään muun muassa helpottamaan verkkosivuston käyttöä. Evästeet eivät vahingoita käyttäjän tietokonetta tai tiedostoja.

Evästeet voidaan poistaa käytöstä käyttäjän oman selaimen asetuksista. Tämä kuitenkin voi vaikuttaa verkkokauppamme toimivuuteen.
Tämä seloste on laadittu 24.2.2019.